Monday, January 23, 2012

I admit it,My Mistake..

Salam w.b.t..

uwaaaa...rasa macam nak nangis je.. huhuhuhu.. I'm truly agree with this statement.. "Setiap manusia tidak akan pernah lari dari melakukan kesilapan.." 
Ya, saya mengaku kesilapan saya.. Saya yang bersalah.. Tapi,sekurang-kurangnya jangan la hukum saya tanpa mendapatkan penjelasan.. Saya rasa macam sangat la kejam kalau tiba2 marah tanpa penjelasan orang yang berkenaan itu (saya la orang tu)... em,, tapi nak buat macam mana.. Everything is happened already.. i cannot do anything at all. what can i do just say sorry but how can i say it..? i'm not really expert with this..

seriously,saya mmg x pandai pujuk orang.. Apa yang saya akan buat? biasanya saya akan tunggu je sampai orang tu reda dan akan tegur dia macam biasalah..itupun klu dia nak tegur la.. kalau kawan mmg saya tak kan pujuk langsung sbb saya mmg x pandai dan kalau saya yg salah saya akan minta maaf sekali aje, klu dia ignore.. I'll do the same thing..

tapi, ini bukan kawan... em,, biarla... pandai2 la nnti saya settle kan..

at least kurang sikit tension saya..haha... dari tadi perasaan bersalah terus membelenggu.. tak tenang dibuatnya.. al maklum la syurga kan bawah tapak kaki ibu.. rasa macam dah derhaka plk.. saya tak nak jadi anak derhaka.. 
"Ya ALLAH, Kau lindungilah aku daripada menjadi Anak derhaka,,jauhkan aku daripada seksa kubur dan api nerakaMU.. Jika aku ditakdirkan bukan untuk syurgamu,maka kau janganlah jadikan derhaka itu sebagai penyebabnya.. AMEEN.."


kalau dia boleh tau apa yg aku rasa alangkah bagusnya.. ok lah.. daa..

No comments:

Post a Comment