Monday, November 28, 2011

Tak Percaya ke..?

Assalamualaikum semua..!! hehe..( follower setia yg 2 3 kerat tu..) terima kasih kerana still follow walaupun saya tau korang jarang baca blog yang tak hot ni.. betul x..? baik ngaku kalau tak, tarik telinga..

ramai yang tak percaya.. Agak2 korang la tak percaya apa..? cuba teka.. siapa jawab betul saya belanja ice blended yang famous kat puncak nih..hihi.. cepat2... 1....2......3.....
Agrhh,kesian, tak dapat jawab.. oklah... biar saya bagitahu.... Sebenarnya, saya nak extend 2 subjek semester ni.. Kenapa..? tak percaya lagi..? betul la.. kalau keluar daripada mulut saya  ni betul la tu maknanya..

"Kenapa kau nak extend Sarah..? Pelik la.."

Soalan kawan2 yang tak boleh saya nak jawab.. honestly, before dapat result lagi saya dah plan nak extend atas sebab2 tertentu yang saya tak nak cerita.. em, my parents macam tak berapa setuju tapi saya yang nak belajar kan bukan diorang.. so, saya pun decide la dan tetap dengan keputusan saya.. satu lagi cara saya..saya ni tekad kalau nak buat something sampai tak de siapa pun yang boleh halang saya.. dari kecik lagi camni...(nampak je pendiam..) tapi, tak de la sampai menyusahkan orang lain.. kalau susah pun saya je yang susah.. so, takde hallah dengan orang lain..
Setakat ni classmates semua tak tahu.. Kelas saya 3 orang extend termasuk saya.. Mintak2 takde orang sibuk hal kitorang ni.. hehe.. Ada jugak la yang busybody kan.. tapi, tak menjadi.. rahsia kami disimpan ketat.. amat sukar untuk diganggu-gugat..haha.. (macam pelik je ayat)..
Rajin pulak aku update hari2 post kat blog ni kan..haha..semenjak takde facebook ni,takde apa nak buat.. so, update jela.. boleh kurang sket beban otak ni.. bila menulis saya rasa macam otak saya kosong.. takde la brain's problem kan..hihihi..
hah..! lupa nak bagitau..sekarang ni aku layan twitter..tak main dah fb...best gak walaupun aku tak tahu sangat nak guna macam mana twitterr tu.. main tweet2 je.. best.. try la ek.. ok..tata semua... (",)

No comments:

Post a Comment