Sunday, November 27, 2011

Boring Week...Hostel..?

salam..hehe...untuk follower yg 2 3 kerat tu..
 dah seminggu lebih masuk semester baru.. currently, sy skrg dah semester 4... student diploma perakaunan kat uitm puncak perdana,shah alam.. kalau ikutkan sepatutnya dah semester akhir dah.. tapi, saya berhajat nk extend walaupun xde subjek repeat.. sbb sy rse mcm xleh bwk kot.. subjek tough2.. org lain mungkin boleh but not me.. i hope my parents would understand my situation.. i know they r not really agree with my decision..
ok stop.. em, post kali ni nk ckp psl apa ek agak2..? cakap pasal hostel aku nak? korg nk dgr x..? x nak sudah la..xpe.. aku x kesah...x peduli....aku nk post jgk.. nak baca ke x nak suka hati korang k.. em, hostel aku ni kan (dah 4 sem duk hostel baru nk story psl hostel,ngek ngok btoi..hihi)... hostel aku ada 5 blok.. 1 blok ada 5 laman.. laman A sampai E.. lelaki x ramai pn.. hostel untuk lelaki 1 1/2 blok je.. x ramai kan..? yang lain semua perempuan yg duduk.. em, tp,x semua bilik digunakan.. x penuh pun..saru rumah ada 3 bilik tidur yang memuatkan 8 orang untuk setiap rumah..agak selesa jgk la.. em, masa sem 1 aku duduk rumah 2C11 bilik 2 orang yg ada meja study.. em, roomate time tu ok la.. orang PD.. kitorang selalu story mcm2 before tidur.. rindu gk r time2 tu.. tp, tu kisah lama.. wt kenangan jela kan.. dia pun skrg dh duk rumah lain2 ngn aku.. dah x ingat dah aku kot..dah ada kawan baru kan..haha.. ok dah...
time sem 2 plk aku duduk rumah 3E07, bilik 4 orang..still stay dgn housemate time sem 1..cume sorg je lain,dia ganti housemate aku yg jadi komander. hah,time ni mmg aku susah sket.. sbb biasalah, duduk bilik 4 org bukan semua orang kita boleh terima kan.. dan bukan semua orang boleh terima kita. mungkin aku x biasa duduk hostel sbb tu aku x biasa dgn keadaan cmtu.. sem 2 aku mmg dah start jadi pelik sket r..hehe..mungkin sbb aku kawan dgn org yg pelik2..kidding..
masuk sem 3 pulak aku dapat rumah jauh sket 4A07.. time ni aku dah x duduk skli ngn housemate lama.. aku duduk ngn org baru... xperlu la cerita kenapa kan.. korg pn msti x berminat nk tau.. hah, sem 3 ni.. aku dah x jadi pelik dh..aku ok balik.. tp, masalah lain plk timbul. tp, aku x ambik pusing sgt.. cume sllu gk la berfikir.. al maklum la..aku ni mmg suke fikir.. bnde kecik pun nk fikir..tu yg kdg2 otak jd biol tu..bak kata kawan aku Hanisah Zakaria..apa2 pun,enjoy your life k.. hidup klu xde masalah bukan hidup namanya..btul..? juz cool..
sekarang aku di semester 4 ni dapat rumah yg x pernah aku mmpi dapat.. dahlah tggi..mcm2 plk yg rosak.. erm, rumah aku sekarang 4D13..aku sebenarnya teringin nk duduk blok 3 balik..tp,x dapat..nasib2.. syukur jela kan.. klu duduk blok 3 rse selamat sket sbb dia kt dlm kawasan berpagar.. sntiasa tertutup.. best sgt.. nk lepak2 smpai tgh malam pun ok jer.. aku harap sem ni akan jadi lebih mudah untuk aku.. tiada masalah yg boleh gnggu study aku n otak aku ni.. yela,, x kan tiap2 sem nk jd loklak je kan..skli skala nak jgk otak ni normal mcm org lain..haha..mengarut la aku ni..
aku mntak 1 je.. aku nak pastikan aku boleh study dgn tenang sem ni..tolong la wahai encik MASALAH..tolong jgn hampiri aku...aku x suka hang.. ok..! 

No comments:

Post a Comment