Wednesday, December 28, 2011

TODAY=HAPPY+BENGANG

salammm,, to my 2 3 kerat followers..

hari ni saya ada dua situasi yang memerlukan tindakbalas perasaan yang berbeza... korang nak yang happy dulu ke yang bengang dulu..? cepat2 pilih... hihi.. hah!! ok2.. majoriti nak yang happy dulu..
Tersebutlah al-kisah seorang remaja tiba-tiba rajin untuk ke library... then, berjumpa la dengan rakan2 sekolahnya dahulu dan mereka pun gembira bersama2 tp tak lama sekejap aje kerana kerjanya banyak amat... so, kami pun sempat jugak bersembang,gosip2 dan macam2 la.. mmg syok jgk la sekali sekala dapat spend time together ngn member2 lama kan..korang mesti pernah rasa kan?? Excited kan!! Aku tak tipu.. ini betul punya perasaan.. hehe..okeyh.. tamat lah sudah al kisah yang tersebutttt....

sekarang!! it is time for bad story.. don't make me speak in english boleh tak..?  sebab saya x pro la speaking.. hehe.. hah!! ni tengah bengang nih.. tak tau la nak settle camne... lepas aje repair laptop hari tu.. laptop saya ni lain macam aje.. saya sendiri pn tak tau nak guna macam mana sebab ada perubahan sedikit... Saya kena tipu pasal software Windows..nak tau apa dia cakap? This copy of Window is not genuine... what..? sebelum repair ok je... elok2 dapat yg original lepas repair dapat yg genuine plk? ini dah melampau.. klu tak menyusahkan saya tak pelah.. klu dah asyk tak boleh nak on aje laptop ni mmg susah la.. kdg2 hang, x boleh nak bukak terus.. assignment pun susah nak settle.. tergendala abess.. tension2.. semakin kau buat hal semakin sayang aku kat kau wahai laptop... ramai yg suruh tukar laptop baru..tp,sayang la.. laptop ni byk berkhidmat utk aku..hehehe..

Itulah alkisah2 untuk hari ini.. actually,xde topik nak cakap tp dah lama x update sbb tu saya share aje story utk hari ni walaupun korang rasa topik ni mcm x interesting langsung kan.. saya still nak post sbb ni blog saya!! haha.. terserah saya la nak post apa pun kan..? hehe..pape jela.. insyaALLAH..ada topik yg akan dikupas untuk post yg seterusnyaaaaaaa.......... daaaaa........

No comments:

Post a Comment