Saturday, December 3, 2011

Problemssss.....

Salam...w.b.t.

Yes...Yes...Yes... Encik problem dah sampai...saya dah pesan kat dia jangan datang..tapi,dia datang jugak.. ada  satu lagi yang saya tak suruh datang tapi dia datang jugak iaitu Encik ACNE.. terseksa betul dengan Enciks berdua tu.. erm, Alhamdulillah setakat ini saya mampu untuk mengawalnya dan insyaALLAH hingga seterusnya.
Saya teringat kata2 seorang artis dalam twitter dia kata "Hidup ni kalau takde masalah bukan hidup namanya"... hehe.. i started to agree with his words.. Alhamdulillah, homework and assignment dah buat n sedang usaha untuk complete kan semua kerja. Cuaca hari ni baik.. semalam tidur sangat lena sebab penat.. tiba2 ada makhluk kacau pulak..tengah2 malam orang syok tidur dia pergi nyalakan lampu pulak.. annoying... then, saya pun pindah la tempat tidur kat luar.. sejuk pulak... last2, buat2 baik kejut Nisa bangun subuh padahal nak tidur atas katil dia jer..haha... em,semalam tak makan nasi.. perut asyik berkeroncong jer..pagi tadi call mama..bgtau dia nak balik minggu ni.. tapi, 10 kali gak fikir.. nak save bajet... em,apa lagi ek.. hah..saya dah tengok Ombak Rindu dan Twilight Breaking Dawn Part 1... best jgk layan movie romance sekali sekala.. (start dah melalut).. Bak kata Eera bila lagi nak maju kan..
mood sekarang ni tengah lapar... tapi tak tau nak makan apa.. kalau kat rumah makan je apa yang ada.. tapi,kat sini kena pergi cari makanan.. tu yang susah tu.. ada makanan pun tak tau bersih ke tak.. bukan demand tapi kalau makan pun nanti sakit jugak.. so,better lapar daripada sakit.. makan jela biskut kering ke basah ke.. yang penting isi perut... kita MAKAN UNTUK HIDUP ok, bukan HIDUP UNTUK MAKAN..
tu jela kot nak melalut hari ni.. ok,, hiasilah dan gunalah hari dan waktu anda dengan sebaik2nya.. buatlah kebaikan walaupun sebesar zarah...jangan tinggal solat k, wajib.. wassallam....

No comments:

Post a Comment