Thursday, May 18, 2023

2 cents

 So yesterday i made a mistake. I really didn;t notice the mistake. Yela kan nama pun mistake.

Without wasting time aku minta maaf la dekat client. 

Tapi client punya response tu macam bagi aku deep giler masuk sampai ke jantung! hahaha

Lepas aku say sorry aku tak expect pun dia nak reply. Aku just say sorry untuk sedapkan hati aku je. haha

Dia punya ayat yang buat aku macam "Wah so touching"

Dia cakap macam ni "Tak apa Sarah. you revised je & buat adjustment. I pun tahu itu silap. masa i sudah finalize account baru i nampak. it's okay you jangan fikir you buat salah atau apa okay?" 

Maybe bagi orang lain biasa jeee bunyi dia. tapi masa tu memang jujur aku terharu bila dia cakap macam tu. 

Tak tahu kenapa hahahaha


Okay bye 


No comments:

Post a Comment